Baza – liek proti vírusom

15. augusta 2022, Couperin, Nezaradené

Včera som sa vybral s rebríkom k domácej baze, ktorá žije na konci záhrady. Totižto plody sú už takmer v úplnej zrelosti. Prútený košík (alebo kýbeľ), záhradnícke nožnice a nič viac. Po zbere súkvetia s plodmi preložím ich do misy a misu dám na pár hodín do mrazničky. Zamrazenie pomôže nám k tomu, aby sme jednoduchšie vedeli obrať bobule z okolíka. Sadol som si k stolu, pripravil dve misky, kýblik s BRO, statív, kameru. Začal som nahrávať video a oberať bobuľky z okolíkov. Počas rozprávania som si tipol, že je 11.08.. Neskôr pri editácii videa som zistil, že je 14.08., Hawaii.. (haha, korektor mi upravil Hawaii na Haiti). Hľadám hľadám fotku z minulého roka o miske s obratými bobuľkami a čo vidím… Vlani to bolo až 20.09.. To znamená, že tento rok baza zreje až o mesiac skôr. To je sila.

Podľa ľudového liečiteľstva je baza najlepším liekom proti vírusom!!! Ešte raz. Baza je liek proti vírusom! Bodka. Presnejšie výkričník. Ako je možné, že pánko hlavný úradu verejného viete čoho neprezradil túto užitočnú informáciu v dobe, keď nám tu robí šarapatie vírus? Nevadí, lepšie neskôr ako nikdy. Možno niekto prežije aj túto dobu. Baza bola liekom už dávno pred tým, ako vedci zistili, ktoré látky sú účinné proti rôznym chorobám. Kafeoylchin… Áno, dobre, jednotka, sadni si. Nestačí nám tisícročná skúsenosť a poznatky našich predkov, tu treba vedcov a komplikované názvy niektorých látok v rastline. Vedec. Toľkí platení vedci na svete a ľudia stále umierajú na všeličo možné. Stávajú sa neplodnými kvôli znečistenému životnému prostrediu. Vedci, ale tvrdo makajú. Haló, už dávno vieme všetko. Treba už konečne premietnuť niečo aj do praxe. Vírus sypať na naše hlavičky je ľahké a jednoduché ja viem. Ale dajte si už latku milí vedúci vyššie. Ďakujem.

Takže už máme obraté bobuľky bazy a teraz je už len na nás, čo z nich pripravíme. Môj tip. Pridajte k nim zopár sliviek a urobte si šťavu. Výborný prípravok pre imunitný systém a proti vírusom. Cmuk. 

Po zamrazení okolíkov ušetríš pri oberaní bobúľ množstvo času. Fotka je vlastná
Vlani som oberal bobuľky po jednom. Toto množstvo asi za 8 hodín. Fotka je vlastná.